Sobreimpressió: Cougar Town

dissabte, 18 de setembre del 2010

Cougar Town

Esperant a que arranque el How I Met Your Mother, i com que Weeds, en aquesta temporada té un guió cada volta més justet, he decidit obrir horitzons, i allí estava Cougar Town. Vaig posar MTV, ara que és a la TDT i vaig veure que l'anaven a fer, però no em vaig poder resistir i me la vaig baixar del seriesyonkis.

És una serie de l'estil Californication, de fet també la seua localització és al sud de l'estat de Califòrnia. Podríem dir, inclús, que és una Californication en femení. Està protagonitzada per Courtny Cox, que és una de les xiques Friends. Una dona de 40 anys, recent separada, i que va tindre un fill als 20 anys, vol gaudir dels 20 anys ara que el seu fill se'n va a la universitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada